ماه من غصه نخور
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان perances و آدرس perances.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 18558
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



perances
دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : zahra       

 
 

ماه من غصه نخور زندگی جذر و مد داره ، دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره

ماه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن ، همه که پر ترک مثل تو و من نمیشن

ماه من غصه نخور مثل ما ها فراوونه ، خیلی کم پیدا میشه کسی رو حر فش بمونه

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماس ، تر و تازه موندن گل مال اشک شبنماس

ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت ، خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماه من غصه نخور پنجره مون بازه هنوز ، باغچمون غرق گلای عاشق نازه هنوز

ماه من غصه نخور باز داره فصل سیب میشه ، می دونم گاهی آدم،تو وطنش غریب میشه

ماه من غصه نخور ماها که تب نمیکنن

ماه من غصه نخور شمعدونیا صورتین ، دلایی که بشکنن چون عاشقن قیمتین

ماه من غصه نخور سبک میشی بارون بیاد ، تویه عاشقی باید نترسید از کم و زیاد

ماه من غصه نخور خاطره هامون کودکن ، تویه این قصه دلا یه وقتایی عروسکن

ماه من غصه نخور بازی زمین خوردن داره

ماه من غصه نخور تاب بازی افتادن داره ، زندگی شکستنو دوباره دل دادن داره

ماه من غصه نخور خیلی ها تنهان مثل تو ، خیلیا با زخمای عاشقی آشنان مثل تو

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه ، اونی که غصه نداشته با شه آدم نمیشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: